osobní profil představuje profil konkrétního uživatele je určen pro osobní a nekomerční použití, podle pravidel Facebooku může mít jednotlivec vytvořený pouze 1 osobní profil
počet přátel u osobního profilu je omezen na 5 000, můžete sledovat až 5 000 uživatelů
příspěvky můžete omezit na (veřejné, pro přátelé, vybrané přátelé, jednotlivce)
na osobním profilu můžete vkládat příspěvky, stavy, životní události, fotografie, vytvářet alba, vkládat videa
tlačítkem "To se mi líbí" můžete dát lajk až 4 999 stránkám
Firemní stránka
je určena pro komerční použití a představuje prezentaci společnosti, služby, značky, produktu, veřejné osobnosti a podobně
spravuje ji správce (správci), který má (mají) svůj osobní profil, správce může spravovat několik firemních stránek, správci mohou mít funkce (správce, editora, moderátora, inzerenta, analytika)
příspěvky stránky jsou veřejné a obecné dostupné pro koholiv na Facebooku i mimo něj, stránku může označit kdokoliv tlačítkem "To se mi líbí" a počet fanoušků stránky není omezen"
na firemní stránku můžete vkládat příspěvky, fotografie, vytvářet alba, vkládat videa, vytvářet záložky, a podobně
Osobní profil a firemní stránka na Facebooku
Základní rozdíly
Osobní profil
Firemní stránka
Mohlo by Vás také zajímat:
SOCIÁLNÍ SÍTĚ
Přehled nejznámnějších a nejvíce používaných sociálních sítí na světě
Podmínky zřízení firemní stránky na Facebooku
Rozměry profilové a úvodní fotografie na Facebooku
Osobní profil a firemní stránka na Facebooku
Důvěryhodné kontakty na Facebooku
Statistika příspěvku na Facebooku
Blog