Osobní profil a firemní stránka na Facebooku

Facebook -profilové a cover foto

Osobní profil

  • osobní profil představuje profil konkrétního uživatele
  • je určen pro osobní a nekomerční použití
  • podle pravidel Facebooku může mít jednotlivec vytvořený
  • pouze 1 osobní profil
  • počet přátel u osobního profilu je omezen pouze na 5 000
  • můžete sledovat až 5 000 uživatelů
  • příspěvky můžete omezit na (veřejné, pro přátelé, vybrané přátelé, jednotlivce)
  • na osobním profilu můžete vkládat příspěvky, stavy, životní události, fotografie, vytvářet alba, vkládat videa
  • tlačítkem "To se mi líbí" můžete dát lajk až 4 999 stránkám


    Firemní stránka
     

  • je určena pro komerční použití
  • představuje prezentaci společnosti, služby, značky, produktu, veřejné osobnosti a podobně
  • spravuje ji správce (správci), který má (mají) svůj osobní profil
  • správci mohou mít funkce (správce, editora, moderátora, inzerenta, analytika)
  • správce může spravovat několik firemních stránek
  • příspěvky stránky jsou veřejné a obecné dostupné pro koholiv na Facebooku i mimo něj
  • stránku může označit kdokoliv tlačítkem "To se mi líbí"
  • počet fanoušků stránky není omezen"
  • na firemní stránku můžete vkládat příspěvky, fotografie, vytvářet alba, vkládat videa, vytvářet záložky, a podobně  

        Příklad velmi populární firemní stránky (více než 94 milionů fanoušků) - 20.12.2014
          

       Cola-cola

 

 

 

Zaregistrujte se k odběru novinek

Zadejte svoji e-mailovou adresu: