WebDesign Anamedo®

Marketing chytře s Annou

OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

WebDesign Anamedo

Webové stránky ▪ Marketing ▪ Sociální sítě

Osobní profil a firemní stránka na Facebooku

Základní rozdíly

Osobní profil

  • osobní profil představuje profil konkrétního uživatele je určen pro osobní a nekomerční použití, podle pravidel Facebooku může mít jednotlivec vytvořený pouze 1 osobní profil
  • počet přátel u osobního profilu je omezen na 5 000, můžete sledovat až 5 000 uživatelů
  • příspěvky můžete omezit na (veřejné, pro přátelé, vybrané přátelé, jednotlivce)
  • na osobním profilu můžete vkládat příspěvky, stavy, životní události, fotografie, vytvářet alba, vkládat videa
  • tlačítkem "To se mi líbí" můžete dát lajk až 4 999 stránkám

Firemní stránka 

  • je určena pro komerční použití a představuje prezentaci společnosti, služby, značky, produktu, veřejné osobnosti a podobně
  • spravuje ji správce (správci), který má (mají) svůj osobní profil, správce může spravovat několik firemních stránek, správci mohou mít funkce (správce, editora, moderátora, inzerenta, analytika)
  • příspěvky stránky jsou veřejné a obecné dostupné pro koholiv na Facebooku i mimo něj, stránku může označit kdokoliv tlačítkem "To se mi líbí" a počet fanoušků stránky není omezen"
  • na firemní stránku můžete vkládat příspěvky, fotografie, vytvářet alba, vkládat videa, vytvářet záložky, a podobně 

 

Osobní profil a firemní stránka na Facebooku